انجمن مدیران ساختمان

13750
آتش سوزی انباری ساکنان ساختمان مسکونی را وحشتزده کرد
تاریخ : 1399/1/17 12:54: کد خبر : 13750
انتشار شدید دود ناشی از آتش گرفتن ایزوگام بر روی انباری ساختمان دو طبقه مسکونی موجب ترس و نگرانی ساکنان در داخل طبقات و واحدهای مسکونی این ساختمان شد.
آتش سوزی انباری ساکنان ساختمان مسکونی را وحشتزده کرد
به گزارش پایگاه خبری 125، آتش نشانان با حضور در محل این حادثه، همه ساکنان این ساختمان را به سلامت نجات دادند.
بر اساس این گزارش، با اعلام وقوع این اتفاق به سامانه 125 در ساعت 9:21 دقیقه صبح امروز از سوی ساکنان یک ساختمان مسکونی واقع در امامزاده یحیی نرسیده به کوچه علیمردانی، نیروهای عملیاتی ایستگاه 3 رهسپار محل حادثه شدند.
سعید قنبری فرمانده ایستگاه 3 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: در یک ساختمان دو طبقه با 2 واحد مسکونی، یک انباری 40 متر مربعی که در پشت بام این ساختمان قرار داشت، آتش گرفت.
وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به منظور ایمن سازی محل حادثه، ابتدا جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و سپس به وسیله تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی مشغول مهار شعله های آتش شدند.
این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: دود ناشی از این آتش سوزی به حدی بود که از فواصل دور قابل رویت بود.
وی تصریح کرد: یک گروه از آتش نشانان برای یافتن محبوس شدگان مشغول جستجو در طبقات ساختمان مسکونی شدند و تمامی ساکنان ساختمان را از ساختمان خارج کردند.
قنبری در ادامه اظهار داشت: گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی همزمان با خارج کردن ساکنان از داخل ساختمان، در یک عملیات نفسگیر، آتش سوزی در انباری را مهار و کاملا خاموش کردند.
وی اعلام کرد که علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.م5
عکس: مسلم مویدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120452