انجمن مدیران ساختمان

13754
نجات ۱۰ نفر از ساکنان در حادثه آتش سوزی زیرزمین یک ساختمان مسکونی
تاریخ : 1399/1/19 13:30: کد خبر : 13754
با تلاش آتش نشانان آتش سوزی طبقه منفی یک ساختمان سه طبقه مسکونی مهار و خاموش شده و همچنین ۱۰ نفر از سکنه از میان دود ناشی از آتش سوزی نجات یافتند.
نجات ۱۰ نفر از ساکنان در حادثه آتش سوزی زیرزمین یک ساختمان مسکونی
به گزارش پایگاه خبری125، درساعت09:30 دقیقه امروز درپی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی مبنی برآتش سوزی یک واحد مسکونی و کمک خواستن مردم، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه33 را به محل حادثه در خیابان هاشمی، خیابان دستغیب غربی، کوچه کوهی اعزام کرد.
به گفته حسین اسماعیلی رییس ایستگاه ۳۳ آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان درمحل حادثه حاضر شده بود، دراین خصوص گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک ساختمان سه طبقه که از قسمت طبقه منفی یک به مساحت تقریبی 60مترمربع که بنا به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به دیگر نقاط ساختمان است.
به گفته وی، آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق وگاز و با استفاده از سه رشته لوله آبدهی توانستند درکمترین زمان ممکن شعله های آتش را خاموش کرده و از گسترش آتش به اطراف جلوگیری بعمل آورند وبا توجه به دود گرفتگی تمام طبقات این ساختمان، همه ۱۰ نفر ساکنان شامل ۴ مرد، ۴ زن و دو کودک سریعا توسط نیرو های آتش نشانی به محل امن در خارج از ساختمان هدایت شدند.
گفتنی است علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان منطقه دردست بررسی است.م4

عکس: فرهاد فرهادیان


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120462