انجمن مدیران ساختمان

13758
بازدید شهردار شب تهران از ایستگاه ۲۵ آتش نشانی
تاریخ : 1399/1/22 23:29: کد خبر : 13758
دکتر مظاهریان معاون شهردار تهران به عنوان شهردار شب پایتخت با حضور در نقاط مختلف این کلان شهر، از برخی از ساختمان های شهرداری و همچنین از ایستگاه ۲۵ آتش نشانی بازدید کرد.
بازدید شهردار شب تهران از ایستگاه ۲۵ آتش نشانی
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵ به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، حامد مظاهریان به عنوان شهردار شب تهران ضمن رسیدگی به امور پایتخت، از آمادگی ظرفیت‌های موجود شهری برای اجرای طرح های پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و نحوه خدمت‌رسانی به شهروندان بازدید و دستوراتی در این زمینه صادر کرد.
معاون توسعه منابع انسانی شهردار تهران همچنین بامداد پنج شنبه گذشته در بازدید از ایستگاه ۲۵ آتش‌نشانی واقع در شهرک غرب، ضمن بررسی خدمات ارائه شده توسط آتش نشانان در مدت شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: باید شرایط سلامتی را در جامعه و شهر گسترش دهیم. می توان با اقدامات جمعی برنامه ریزی شده چون رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز و ساختمانهای شهری، فراهم سازی تسهیلات لازم برای گذر از این بیماری و فرهنگ سازی برای رعایت کردن مردم در این زمینه گام برداشت.
وی در خصوص برقراری شرایط ویژه اداری در کشور به تناسب وضعیت کنونی، خاطرنشان کرد: کاهش ساعت کاری، فراهم سازی زمینه دورکاری پرسنل و در اولویت قرار دادن نیروهای خاص و غربالگری از جمله اقدامات معاونت توسعه منابع انسانی برای کارکنان شهرداری تهران است که مورد استقبال همکاران نیز قرار گرفته است.
مظاهریان با اشاره به اجرای طرح حمایت گرایانه غربالگری کرونا ویژه کارمندان شهرداری تهران، تصریح کرد: همکاران باید بدانند که با ارائه اطلاعات واقعی و علایم احتمالی خود به کارشناسان مربوطه می توانند سلامت خود، خانواده، همکاران و سایر شهروندان را تضمین کنند. گذر از این دوران مستلزم عزم جدی و همت و پشتکار جمعی است همه ما باید نقش خود را به خوبی ایفا کرده و شرایط امن و سلامت را در جامعه ایجاد کنیم.
عکس: روابط عمومی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120470