انجمن مدیران ساختمان

13763
فروشگاه مواد غذایی در خیابان دربند آتش گرفت
تاریخ : 1399/1/25 11:58: کد خبر : 13763
بی توجهی به نکات ایمنی، فروشگاه مواد غذایی در خیابان دربند را به آتش کشید.
فروشگاه مواد غذایی در خیابان دربند آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 11:34 دقیقه صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد كه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه 105و همچنین گروه امداد ونجات 4 را به محل حادثه در خیابان دربند، میدان باغ شاتر، خیابان فاخری اعزام کرد و نیروهای عملیات در كمتر از دو دقیقه خود را به محل آتش سوزی رساندند.
رضا امیری یگانه معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران دراین باره گفت: هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه، مشاهده شد که در طبقه همکف یک ساختمان 5 طبقه دود غلیظی از یک فروشگاه موادغذایی به مساحت 70 متر مربع به بیرون زبانه می کشد.
وی اضافه کرد: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل حادثه و قطع برق و گازساختمان، با استفاده از تجهیزات انفرادی خود را به كانون آتش سوزی رسانده و با استفاده از تجهیزات مخصوص توانستند آتش سوزی را در كمترین زمان ممكن خاموش كنند.
معاون منطقه سه عملیات در ادامه اظهار داشت: گروه دوم آتش نشانان نیز با تجهیز خود به دستگاه تنفسی به جستجو در طبقات پرداخته و تمامی ساکنان را تخلیه کرده و به بیرون از ساختمان هدایت کردند.
وی با اعلام این که این حادثه مصدومی نداشت، تاکید کرد: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م3

عکس: عبدالرضا ناهیدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120486