انجمن مدیران ساختمان

13770
انفجار گاز، خانه مسکونی را لرزاند
تاریخ : 1399/1/30 9:19:0 کد خبر : 13770
انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی دو طبقه در شهر ری، خوشبختانه بدون تلفات جانی مهار شد.
انفجار گاز، خانه مسکونی را لرزاند
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت ۰۱:۱۷ دقیقه بامداد روز گذشته، شهروندان با شنیدن صدای انفجار از یک منزل مسکونی واقع در شهر ری، محله جوانمرد قصاب، خیابان بهاران، بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی‌درنگ آتش نشانان ایستگاه های ۹۰ و ۱۴ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۷ به محل حادثه رهسپار کرد.
عبدالله اسکندری فرمانده آتش نشانان ایستگاه ۹۰ در این باره گفت: در یک ساختمان مسکونی دو طبقه به مساحت ۷۰ متر مربع از طبقه دوم آن به علت نشت گاز از اتصالات لوازم گاز سوز انفجار و آتش سوزی رخ داده بود که خوشبختانه در هنگام وقوع این حادثه هیچ یک از ساکنین در محل حادثه حضور نداشتند.
وی افزود: آتش نشانان ضمن رعایت موارد ایمنی، پس از قطع جریان برق و گاز منزل مسکونی با استفاده از یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی وارد ساختمان شدند و پس از مهار شعله‌های آتش اقدام به جستجوی محبوسین احتمالی در طبقات کردند.
اسکندری تصریح کرد: آتش نشانان پس از اطمینان از عدم حضور مصدوم و یا محبوس شده با اجرای ایمن سازی کامل، محل حادثه را به عوامل گاز و نیروی انتظامی تحویل داده و پایان عملیات خود را اعلام کردند.م7
عکس: امیر واحدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120519