انجمن مدیران ساختمان

13773
انبار لوازم صوتی و تصویری خودرو دچار آتش سوزی شد
تاریخ : 1399/1/31 11:37: کد خبر : 13773
آتش سوزی در طبقه دوم ساختمان سه طبقه قدیمی که تبدیل به انبار وسایل صوتی و تصویری خودرو شده بود، بامداد امروز با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.
انبار لوازم صوتی و تصویری خودرو دچار آتش سوزی شد
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، وقوع این آتش سوزی ساعت 5:59 دقیقه صبح امروز توسط شاهدان به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع رسانی شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵۳ و گروه امداد و نجات ۱۳ به همراه خودروی نردبان هیدرولیکی را به خیابان مطهری، خیابان علی اکبری روانه کرد.
محمدحسن امیدوار فرمانده آتش نشانان ایستگاه ۵۳ در مورد این آتش سوزی و نحوه عملیات آتش نشانان گفت: آتش سوزی در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه قدیمی که به عنوان انبار ضبط صوت و مانیتور اتومبیل مورد استفاده قرار می گرفت، اتفاق افتاد.
این فرمانده آتش نشانان اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه، ضمن قطع برق و گاز ساختمان و نیز پس ازمجهّز شدن به دستگاههای تنفّسی، عملیات خود را در قالب دو تیم جهت دسترسی به کانون این آتش سوزی و همچنین جستجو و نجات محبوسین احتمالی آغاز کردند.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی با استفاده از یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی و دیگر تجهیزات خاموش کننده در کمترین زمان ممکن، شعله های آتش را مهار کرده و ازبروز خسارت مالی سنگین جلوگیری بعمل آوردند.
امیدوار علت بروز این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی اعلام کرد و اظهار داشت: همزمان نجاتگران آتش نشانی برای یافتن افراد محبوس شده در داخل انباربه جستجو پرداختند که بعد از بررسی و کاوش در محل حادثه مشخص شد که خوشبختانه در زمان وقوع آتش سوزی هیچ شخصی درداخل ساختمان حضور نداشته است.م6
عکس: محمدرضا نظری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120527