انجمن مدیران ساختمان

13786
فروکش کف پارکینگ خودرو را متوقف کرد
تاریخ : 1399/2/4 13:38:0 کد خبر : 13786
نشست ناگهانی زمین در پارکینگ یک ساختمان مسکونی موجب فرو رفتن چرخ های یک خودرو سواری در محل فروکش کف پارکینگ شد.
فروکش کف پارکینگ خودرو را متوقف کرد
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 9:48 دقیقه روز گذشته در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125، وقوع این حادثه به آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان، نیروهای عملیات ایستگاه 8 آتش نشانی را به خیابان هاشمی، کوچه بیات، کوچه اردیبهشت شرقی اعزام کرد.
عباس زحمت کش فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: چرخ های عقب یک دستگاه خودرو سواری تیبا بر اثر فروکش کردن ناگهانی کف پارکینگ یک ساختمان مسکونی، به داخل گودال ایجاد شده، فرو رفت، به طوری که تلاش ساکنان نیز برای خارج کردن خودرو از محل فروکش، نتیجه ای نداد.
وی افزود: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از فرورفتن بیشتر چرخ های خودرو به داخل گودال را انجام دادند و سپس با استفاده از جرثقیل دستی و همچنین طناب های مخصوص و قرقره، خودرو را مهار کرده و از داخل گودال بیرون کشیدند.
این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، در خصوص علت بروز این حادثه اظهار داشت: احتمال دارد شکسته شدن گلدانی چاه ونیزشسته شدن تدریجی خاک های اطراف دهانه آن براثر نشت آب باعث فروکش کردن زمین پارکینگ شده باشد،
وی تاکید کردکه بررسی های بیشتر در این خصوص هم چنان توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه ادامه دارد.م5
عکس: آرمین سلاح ورزی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120561