انجمن مدیران ساختمان

15524
سقوط مرگبار خودرو سواری به دره وردیج
تاریخ : 1399/2/11 13:43: کد خبر : 15524
سقوط یک دستگاه خودرو سواری به انتهای دره وردیج، منجر به مرگ سرنشینان این وسیله نقلیه شد.
سقوط مرگبار خودرو سواری به دره وردیج
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، همزمان با رخداد این حادثه و تماس عوامل انتظامی با سامانه 125 مبنی بر سقوط یک دستگاه خودرو سواری به انتهای دره ای در غرب تهران، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 80 به همراه گروه امداد و نجات 8 را ساعت 10:33 صبح امروز به بزرگراه شهید خرازی، ابتدای جاده وردیج روانه کرد.
رضا اقبال پور افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با سه نفر سرنشین حین حرکت در مسیر، ناگهان از جاده اصلی خارج شده و به انتهای دره حاشیه جاده وردیج سقوط کرده بود.
وی ادامه داد: در این حادثه، خودرو سواری پژو پارس به عمق بیش از 150 متری دره سقوط کرده بود که نیروهای آتش نشانی پس از برپایی کارگاه، با استفاده از طناب و تجهیزات مخصوص خود را به محل حادثه رساندند.
افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی با اشاره به اینکه هر سه سرنشین این خودرو سواری به بیرون از این وسیله نقلیه پرتاب شده و به شدت مصدوم شده بودند، اضافه کرد: دو نفر از سرنشینان با فاصله چند ده متری و سرنشین دیگر نزدیک به خودرو سواری قرار گرفته بودند.
اقبال پور خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، سرنشینان را با استفاده از برانکارد و تجهیزات ویژه به سطح زمین انتقال داده و به منظور انجام معاینات پزشکی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.
وی در پایان گفت: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی توسط امدادگران اورژانس مشخص شد هر سه سرنشین خودرو سواری(دو مرد حدودا 30 ساله و یک خانم 25 ساله) بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده اند.
گفتنی است؛ نیروهای آتش نشانی در پایان محل حادثه را تحویل کارشناسان راهور و عوامل انتظامی دادند.م1
عکس: امیر احمدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120607