انجمن مدیران ساختمان

15525
برخورد دو خودرو با یکدیگر سه مصدوم بر جای گذاشت
تاریخ : 1399/2/13 8:44:0 کد خبر : 15525
برخورد شدید دو‌ دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در جاده ی خاوران سه سرنشین را راهی بیمارستان کرد.
برخورد دو خودرو با یکدیگر سه مصدوم بر جای گذاشت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، رانندگانی که در مسیر غرب به شرق جاده ی خاوران روی پل سه راه سیمان شاهد تصادف بین دو خودروی پراید و پژو بودند، این حادثه را به سامانه ی ۱۲۵ اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۲۴ شب گذشته آتش نشانان ایستگاه ۷۸ را به همراه تیم نجات ۱۵ عازم محل حادثه کرد.
سید مرتضی حسینی فرمانده ی آتش نشانان در این باره گفت: در محل حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل یک سرنشین(راننده) به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل پنج سرنشین برخورد کرده بود.
وی ادامه داد: در پی این برخورد یکی از سه سرنشین مصدوم خودروی پژو، داخل اتاقک خودرو محبوس شده بود.
حسینی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و چیدن علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در جاده به لحاظ جلوگیری از حوادث احتمالی بعدی مشغول عملیات شدند و با استفاده از تجهیزات، تلاش خود را برای خارج کردن مصدوم خانم(۱۸ ساله) از درون اتاقک خودرو آغاز کردند.
این فرمانده ی آتش نشانی تصریح کرد:آتش نشانان پس از خارج کردن محبوس، وی را به همراه دو سرنشین دیگر که توسط شهروندان از خودرو خارج شده بودند را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
وی افزود: نیرو های عملیات بعد از انتقال هر دو خودرو به حاشیه ی امن جاده و تحویل محل حادثه به عوامل راهور به عملیات خود پایان داد.
علت اصلی وقوع این حادثه را عوامل راهور بررسی خواهند کرد.م۸
عکس: سبحان حسن پور


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120608