انجمن مدیران ساختمان

15562
سقوط سه طبقه ای کارگر جوان در چاهک آسانسور
تاریخ : 1399/2/16 13:1:0 کد خبر : 15562
کارگر 20 ساله ای به هنگام کار در یک ساختمان در حال احداث به علت نامعلومی به داخل چاهک آسانسور سقوط کرد.
سقوط سه طبقه ای کارگر جوان در چاهک آسانسور
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 09:36 صبح امروز در پی تماس کارگران یک ساختمان نیمه کاره با سامانه 125 مبنی بر سقوط یکی از کارگران به داخل چاهک آسانسور، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروی حریق و نجات ایستگاه 25 را به محل حادثه در کوی سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان شفق، خیابان فجر روانه کرد.

به گفته بهروز قیاسی رئیس ایستگاه 25 آتش نشانی تهران، یک کارگر20 ساله تبعه افغانستان درطبقات یک ساختمان در حال احداث سرگرم کار بود که به دلیل نامعلومی از طبقه اول تا طبقه منفی دو در داخل چاهک آسانسور این ساختمان سقوط کرد.
قیاسی ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی محل و با استفاده از ابزار نجات، خود را به شخص آسیب دیده در انتهای چاهک آسانسوررسانده و پس از تثبیت کردن این کارگر بر روی برانکارد، توانستند این فرد را به بیرون از چاهک انتقال دهند.
وی با اشاره به این که علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، اضافه کرد: آتش نشانان بی درنگ این کارگر آسیب دیده را از ساختمان خارج کرده و وی را برای انجام معاینات اولیه و انتقال به مرکز درمانی تحویل نیروهای اورژانس دادند.م2



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120628