انجمن مدیران ساختمان

15563
انبار لوازم یک ساختمان در حال ساخت آتش گرفت
تاریخ : 1399/2/16 13:53: کد خبر : 15563
انبار وسایل ساختمانی در زیرزمین یک ساختمان 9 طبقه در حال احداث واقع در محله دروس صبح امروز طعمه آتش سوزی شد.
انبار لوازم یک ساختمان در حال ساخت آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، وقوع این حادثه ساعت ۰۹:۵۴ صبح امروز توسط اهالی محل به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع رسانی شد که بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه 89 به محل آتش سوزی واقع درمحله دروس، میدان قبا، خیابان کاج روانه شدند.

رضا شقاقی افسر آماده منطقه ۲ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد جزئیات این حادثه اظهار داشت: در انبار لوازم و وسایل ساختمانی واقع در طبقه منفی ۲ یک ساختمان ۹ طبقه در حال احداث که مقادیر زیادی یونولیت، ایزوگام و دیگروسایل ساختمانی وجود داشت، صبح امروز دچار آتش سوزی شد.
وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصه به دو تیم اطفا و نجات تقسیم شدند و تیم اطفا با رعایت کامل موارد ایمنی و با استفاده از دستگاه های تنفسی و لوله های آتش نشانی به کانون آتش سوزی در طبقه منفی دو نزدیک شده و به مهار و خاموش کردن این آتش سوزی مشغول شدند و از سرایت و گسترش آتش به اطراف جلوگیری بعمل آوردند و همزمان تیم نجات هم به جستجوی طبقات پرداختند که هیچ محبوس و یا مصدومی در طبقات این ساختمان نیمه کاره پیدا نشد.
شقاقی اعلام کرد: با توجه به اینکه دود زیادی این ساختمان را فرا گرفته بود، آتش نشانان با استفاده از فن های قوی، دود های حاصل از این آتش سوزی را از داخل ساختمان خارج کردند.
وی گفت: هم اکنون کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی علت بروز این آتش سوزی و هم چنین برآورد خسارات وارده هستند.م2



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120630