انجمن مدیران ساختمان

15748
برخورد مرگبار شش خودرو با یکدیگر در جاده ی خاوران
تاریخ : 1399/2/20 8:58:0 کد خبر : 15748
برخورد شدید یک دستگاه کامیون با 5 دستگاه خودروی سواری در جاده ی خاوران، یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.
برخورد مرگبار شش خودرو با یکدیگر در جاده ی خاوران
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، حوالی ساعت ۲۱:۵۰ شب گذشته زمانی که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه ۱۲۱ را به صدا درآورد، آتش نشانان به همراه تیم نجات ۱۵ به محل حادثه در جاده ی خاوران به سمت شرق بعد از سه راه سیمان، نرسیده به شهرک خاورشهر اعزام شدند.

علی بهرامی فرمانده ی آتش نشانان در این باره گفت: در این حادثه یک دستگاه وانت پیکان پس از برخورد با عابر پیاده، کنار جاده متوقف شده بود که ناگهان یک دستگاه کامیون با رسیدن به محل حادثه با توجه به روشنایی نامناسب محل و عدم دید کافی از مسیراصلی خود منحرف شده و پس از برخورد با شش دستگاه خودروی سواری دیگر متوقف شده بود. وی افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با توجه به ترافیک شدید قبل از محل وقوع حادثه، بلافاصله به ایمن سازی و جلوگیری از نشت بنزین خودروها مشغول شدند و همزمان نیز به جستجو در داخل خودروها برای یافتن محبوس شده ی احتمالی پرداختند.
بهرامی تصریح کرد: در این حادثه سه نفر از سرنشینان هر شش خودرو در داخل وسایل نقلیه ی خود مصدوم و محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات در اختیار، و برش قسمت‌هایی از بدنه ی آنها مصدومین را خارج و برای معاینه تحویل عوامل اورژانس دادند.
وی افزود: متاسفانه پس از انجام معاینات اولیه مرگ عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده تایید و سه مصدوم دیگر نیز برای ادامه ی مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
گفتنی است: آتش نشانان پس از حضور عوامل راهور، انتقال خودروها به حاشیه ی جاده و حمل خودروها با جرثقیل برای انتقال به پارکینگ شستشوی محل و تحویل عابر فوت شده به عوامل انتظامی، به عملیات خود پایان دادند.م۸



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120638