انجمن مدیران ساختمان

15750
نجات 3 شهروند از میان دود و آتش
تاریخ : 1399/2/20 10:49: کد خبر : 15750
آتش سوزی در انبار قطعات دوربین مدار بسته و الکترونیکی در خیابان خواجه نصیر با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.
نجات 3 شهروند از میان دود و آتش
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در انبار لوازم الکترونیکی به وسعت 150 متر مربع، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه های 2، 73، 53 و نجات 13 و خودروی حامل دستگاه تنفسی را ساعت 19:25 به صدا درآورد و آتش نشانان به سوی محل حادثه در میدان سپاه، خیابان خواجه نصیر حرکت کردند.

مهدی حقی مدیر منطقه شش عملیات در این باره گفت: محل حادثه انبار یک فروشگاه بزرگ مملو از اجناس الکترونیکی و دوربین مدار بسته بود که مقدار زیادی لوازم در آن نگهداری می شد و به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده و دود زیادی فضا را فراگرفته بود.
وی افزود: با توجه به اطلاعاتی که از ستاد فرماندهی و شاهدین در محل گرفتیم در انبار سه نفر محبوس شده بودند که نیروهای عملیات بلافاصله با توجه به آتش سوزی و دود زیادی که محل را فرا گرفته بود به دو تیم تقسیم شدند و همزمان برای خاموش کردن و نجات محبوسین، عملیات خود را آغاز کردند.
حقی درباره عملیات آتش نشانان خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت آتش سوزی، نیروها با آبرسانی از دو جهت مهار شعله های آتش را آغاز کردند و تیم جستجو و نجات محبوسین در همان لحظات اولیه 2 نفر را از محل خارج و یک نفر را با برش حفاظ پنجره ها به سرعت از محل حادثه خارج کردند.
گفتنی است: این آتش سوزی آسیب جانی در بر نداشت و علت آن، توسط کارشناسان در حال پیگیری است.م6



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120641