انجمن مدیران ساختمان

15753
دو کانکس کارگری در میان شعله های آتش سوخت
تاریخ : 1399/2/21 8:7:0< کد خبر : 15753
دو کانکس کارگری در محل توقفگاه کامیون های سنگین واقع در شهرک مشیریه صبح دیروز دچار آتش سوزی شد ولی به هیچ یک از کارگران آسیب جانی نرسید.
دو کانکس کارگری در میان شعله های آتش سوخت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۹:۲۵ دقیقه صبح روز گذشته با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۷۸ برای خاموش کردن آتش سوزی کانکس های اسکان کارگران این توقفگاه راهی شهرک مشیریه، انتهای خیابان خلیج فارس شدند.

امیر رابعی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره ی این حادثه گفت: دو اتاقک فلزی(کانکس) هریک به مساحت حدوداً ۱۲ متر مربع که در گوشه ای از پارکینگ کامیون های سنگین قرار داشته و محل اسکان و استراحت کارگران آن بود، به دلیل نامعلومی آتش گرفت و کاملاً شعله ور شد.
وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از کشیدن دو رشته لوله ی آبدهی با اولویت نجات افراد گرفتار در داخل کانکس ها، به سرعت دست بکار شده و همزمان با خاموش کردن آتش سوزی این اتاقک های فلزی به جستجو در داخل این کانکس ها پرداختند.
این فرمانده ی آتش نشانی افزود: خوشبختانه در زمان وقوع آتش سوزی هیچ یک از کارگران در داخل این کانکس ها حضور نداشت، به این خاطر این حادثه مصدومی نداشت و فقط خسارت مالی ببار آمد.
رابعی با اعلام این که کارشناسان آتش نشانی هم اکنون علت وقوع این آتش سوزی را در دست بررسی قرارداده اند، تاکید کرد: پس از خاموش شدن این آتش سوزی، آتش نشانان ضمن ایمن کردن محل حادثه، تذکرات ایمنی لازم را نیزبه کارگران و مالک این مکان ارائه کردند.م8



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120650