انجمن مدیران ساختمان

15755
مرگ مرد میانسال در کانال آب بزرگراه شهید باکری
تاریخ : 1399/2/21 10:24: کد خبر : 15755
مرد 55 ساله ای صبح روز گذشته بعلت نامعلومی به داخل کانال آبی در انتهای بزرگراه شهید باکری سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
مرگ مرد میانسال در کانال آب بزرگراه شهید باکری
به گزارش پایگاه خبری 125، درپی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی تهران مبنی بر مشاهده فردی در آب روان کانال بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 27 و گروه امداد و نجات 19 بصورت همزمان ساعت 10:04 دقیقه صبح دیروز به محل حادثه در انتهای بزرگراه شهید باکری شمال به جنوب، نرسیده به بزرگراه شهید آبشناسان راهی شدند.

ابراهیم نادرپور فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه بلافاصله مشغول عملیات شدند و با استفاده از تجهیزات فردی و طناب های مخصوص به عمق 6 متری کانال آب وارد شدند.
وی افزود: نیروهای عملیات پس از تلاشی بسیار سرانجام مردی ناشناس حدوداً 55 ساله که به کانال آب سقوط کرده بود را از داخل کانال خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که تحقیقات درخصوص علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی و نیروی انتظامی منطقه در دست بررسی است، اظهار داشت: پس از انجام معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس و تائید مرگ وی، جنازه این شخص جهت انتقال به پزشکی قانونی به عوامل انتظامی منطقه تحویل داده شد.م1



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120652