انجمن مدیران ساختمان

15756
مرگ کارگر جوان بر اثر سقوط از ارتفاع
تاریخ : 1399/2/21 11:12: کد خبر : 15756
سقوط از ارتفاع ۱۵ متری در ساختمان در حال ساخت باعث مرگ آنی کارگر جوانی شد.
مرگ کارگر جوان بر اثر سقوط از ارتفاع
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۹:۴۰ صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام حادثه سقوط فردی از یک ساختمان در حال ساخت در خیابان پیروزی، خیابان نجف پور، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۱ سازمان را روانه محل حادثه کرد.

نادر خوش نیت رییس ایستگاه ۳۱ آتش نشانی تهران در مورد چگونگی بروز این حادثه ابراز داشت: یک کارگر جوان در یک ساختمان ۵ طبقه در حال ساخت مشغول کار بود که به علت نامعلومی از ارتفاع 15 متری به پایین ساختمان و بر روی فونداسیون و پی ساختمان سقوط کرد و به شدت دچار خونریزی شد.
وی که به اتفاق نیروهایش در محل حادثه حضور یافته بود در مورد عملیات آتش نشانان گفت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن سازی و حضور در محل سقوط، وی را به سطح کارگاه انتقال دادند تا عوامل اورژانس بتوانند کارگر مصدوم را مورد معاینه قرار دهند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی افزود: پس از انجام معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس مشخص شد که این کارگر جوان بر اثر صدمات ناشی از سقوط از ارتفاع فوت کرده بود.
خوش نیت با اعلام این که جسد این شخص جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی منطقه شد، در مورد علت سقوط این فرد اظهار داشت: هم اکنون علل وقوع این حادثه از طرف کارشناسان آتش نشانی و نیروی انتظامی درحال پیگیری است.م6



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120654