انجمن مدیران ساختمان

15758
دو راکب موتورسیکلت در تصادف با خودرو راهی بیمارستان شدند
تاریخ : 1399/2/21 12:19: کد خبر : 15758
برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی منجر به مصدومیت دو راکب موتورسیکلت شد.
دو راکب موتورسیکلت در تصادف با خودرو راهی بیمارستان شدند
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 51 دقیقه بعداز نیمه شب گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 102 را به بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بالاتر از فلکه دوم صادقیه اعزام کردند.

جبیب اله سجادی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 به علت نامشخصی با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد که بر اثر این حادثه هر دو راکب این موتورسیکلت مجروح شدند.
وی افزود: به دنبال وقوع این تصادف، یکی از راکبان موتورسیکلت که پسری 19 ساله بوددر زیر خودرو سواری گیرکرد و از ناحیه سر به شدت دچار آسیب دیدگی شد که قبل از رسیدن آتش نشانان توسط شهروندان از زیر خودرو خارج شد.
سجادی ادامه داد: ترک نشین موتورسیکلت نیز که پسری 22 ساله بود براثر این حادثه از ناحیه دست و پا دچار جراحت و مصدومیت شد.
این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور درحال بررسی است، تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، هر دو راکب مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند که مصدومین سریعا به وسیله آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.م1



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120657