انجمن مدیران ساختمان

15766
منزل متروکه ای در جنوب تهران آتش گرفت
تاریخ : 1399/2/23 11:27: کد خبر : 15766
یک منزل مسکونی در خیابان شوش شرقی که محل تجمع مقادیر زیادی ضایعات چوب شده بود، نیمه شب گذشته دچار آتش سوزی شد.
منزل متروکه ای در جنوب تهران آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت 23:37 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی پس از دریافت خبر آتش گرفتن یک منزل قدیمی متروکه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 4 و ۹۹ و گروه نجات ایستگاه3 به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی را به محل حادثه واقع در خیابان شوش شرقی، کوچه کثیری اعزام کرد.

حمید افخمی فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین مورد اظهار داشت: منزل یک طبقه قدیمی ساز متروکه ای به مساحت 100 متر مربع که مقادیر زیادی ضایعات چوب درآن وجود داشت، شب گذشته به دلیل نامعلومی آتش گرفت و شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به ساختمان های مجاور بود.
وی با اعلام این که احتمال دارد این منزل محل زندگی معتادین و افراد بی خانمان شده باشد، افزود: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز منزل، وارد محل شدند و همزمان با جستجوی منزل برای یافتن محبوسین احتمالی، به خاموش کردن آتش مشغول شدند.
افخمی تصریح کرد: وجود وسایل انبار شده ی مستعمل و جابجایی آنها برای رسیدن به کانون آتش و همچنین تیرهای چوبی ملک مذکور، کار آتش نشانان را با مشکل مواجه کرده بود که نیروهای عملیاتی پس از انتقال و جابجایی تمامی آنها، سرانجام به کانون آتش دسترسی پیدا کرده و این آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.
این فرمانده آتش نشانی با بیان این که این حادثه منجربه مصدوم شدن یکی از آتش نشانان از ناحیه مچ پا شد، خاطرنشان کرد: پس از لکه گیری، خنک کردن و ایمن کردن محل، نیروهای آتش نشانی این منزل متروکه را جهت انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل شهرداری و انتظامی دادند.
شایان ذکر است علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه 5 در دست بررسی است.م5



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120677