انجمن مدیران ساختمان

15769
تصادف خودروی سواری با بلوک های سیمانی بزرگراه
تاریخ : 1399/2/23 14:9:0 کد خبر : 15769
برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل و بلوک های سیمانی در بزرگراه آزادگان منجر به مصدومیت ومحبوس شدن راننده این خودرو شد.
تصادف خودروی سواری با بلوک های سیمانی بزرگراه
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، در ساعت 06:45 دقیقه صبح امروز در پی بروز این حادثه رانندگی در بزرگراه آزادگان، بعداز خروجی بزرگراه امام علی(ع)، شاهدان این حادثه بلافاصله در تماس با سامانه ۱۲۵، درخواست كمك كردند كه ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۴ و گروه امداد و نجات ۲ را به محل مذکور رهسپار كرد.

هادی علیاری رئیس ایستگاه ۱۴ آتش نشانی تهران دراین خصوص گفت: یك دستگاه خودرو سواری پژو پارس به هنگام حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود، به شدت با گاردریل و بلوک های بتونی در حاشیه بزرگراه برخورد كرد كه در پی این برخورد، راننده در داخل خودرو زخمی و گرفتار شد.
وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت خودرو كرده و پس از تثبیت سازی مصدوم در داخل خودرو، با همكاری عوامل اورژانس راننده را به بیرون از خودرو منتقل كرده و تحویل عوامل اورژانس دادند تا به بیمارستان انتقال یابد.
رئیس ایستگاه آتش نشانی افزود: آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه امن بزرگراه و ایمن سازی كامل، خودرو را جهت انجام اقدامات قانونی به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.
شایان ذکر است: علت بروز این حادثه توسط كارشناسان پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد.م۷



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120684