انجمن مدیران ساختمان

15771
برخورد سه خودرو با یکدیگر در آزادراه قم
تاریخ : 1399/2/24 11:20: کد خبر : 15771
برخورد شدید سه دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در آزادراه قم، یک مصدوم بر جای گذاشت.
برخورد سه خودرو با یکدیگر در آزادراه قم
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۱۷:۱۶ دقیقه عصر امروز در پی برخورد سه دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در آزادراه قم به سمت تهران، مقابل تیر روشنایی شماره ۶۷، شاهدان این حادثه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و ضمن ارائه اطلاعات به این سامانه درخواست كمك كردند كه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۵۰ را به محل حادثه اعزام كرد.

اسماعیل اكبری فرمانده آتش نشانان اعزامی در گزارش اولیه خود گفت: دو دستگاه خودرو سواری سمند و یك دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ پس از انحراف از مسیر اصلی خود، با یكدیگر برخورد كرده بودند كه در پی این برخورد یك مرد ۶۰ ساله دچار مصدومیت از ناحیه قفسه سینه شده و خودروها نیز دچار نشت بنزین شده بودند.
وی افزود: آتش‌نشانان ضمن رعایت موارد ایمنی، پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر اقدام به رفع نشت سوخت هر سه خودرو کردند و پس از قطع جریان برق خودرو ها مصدوم را به بیرون از خودرو منتقل و به محلی امن انتقال دادند.
اکبری تصریح کرد: آتش نشانان پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس خودروها را به حاشیه امن آزادراه منتقل کردند و پس از پاكسازی محل حادثه و تحویل خودروها به عوامل پلیس راهور به عملیات خود پایان دادند.
گفتنی است: علت این حادثه توسط كارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد.م7



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120689