انجمن مدیران ساختمان

15796
برخورد شدید تریلی با دو خودرو سواری و درب مغازه
تاریخ : 1399/2/30 14:4:0 کد خبر : 15796
یک دستگاه کامیون تریلی کمر شکن در اولین ساعات بامداد امروز پس از برخورد شدید با دو دستگاه خودرو سواری، درب یک باب مغازه را نیز از جا کند.
برخورد شدید تریلی با دو خودرو سواری و درب مغازه
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، پس از وقوع این حادثه، شاهدان برای درخواست کمک با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیز ساعت 01:44 دقیقه بامداد امروز زنگ ایستگاه 102 را به صدا درآورد و آتش نشانان را به بلوار آیت الله کاشانی، نبش خیابان رامین روانه کرد.

سید حبیب اله سجادی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد چگونگی وقوع این حادثه گفت: یک دستگاه تریلی کمر شکن حامل بار میلگرد در مسیر غرب به شرق بلوار آیت الله کاشانی در خط کندرو در حال حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی خود خارج شد و پس از برخورد با دو دستگاه خودرو سواری پارک شده در کنار خیابان، به شدت با درب کرکره یک باب مغازه برخورد کرد و سرانجام از حرکت بازایستاد.
وی افزود: آتش نشانان پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف صحنه حادثه، با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی مشغول عملیات ایمن سازی محل حادثه وخودروهای آسیب دیده شدند.
این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه هیچگونه مصدومی نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و تحویل آن به عوامل انتظامی و راهور به ماموریت خود پایان دادند.
وی اعلام کرد که علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون توسط پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.م1



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120745