انجمن مدیران ساختمان

15803
نجات کوهنورد جوان از ارتفاعات درکه
تاریخ : 1399/3/3 10:59:0 کد خبر : 15803
تعطیلات پرتعداد مناسبتی آغاز شده و در روزهایی که توصیه می شود مردم برای مقابله با ویروس کرونا به سفر نروند، بازار کوهنوری و ورزش های کوهستان حسابی داغ است. در این شرایط احتمال آسیب و خطر هم بیشتر می شود و البته آتش نشانان آماده تر از قبل، در کنار شهروندان خواهند بود. خبر ویژه امروز ما درباره یکی از همین جنس حوادثه است. مرد جوانی که در ارتفاعات شمال تهران دچار مصدومیت شده بود با تلاش گروه امداد و نجات کوهستان آتش نشانی نجات یافت.
نجات کوهنورد جوان از ارتفاعات درکه
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مصدومیت یک نفر در ارتفاعات درکه و درخواست کمک از آتش نشانی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله گروه امداد و نجات کوهستان را در ساعت 10:00 صبح روز گذشته به ارتفاعات درکه، پلنگ چال اعزام کرد.

رضا محمدزاده رئیس ایستگاه 64 آتش نشانی درباره این حادثه گفت: آتش نشانان پس از عبور از مسیر سخت کوهستانی در ایستگاه پلنگ چال مردی حدودآ 30 ساله که به علت آسیب دیدگی پا قادر به حرکت نبود، پیدا کردند.
وی افزود: آتش نشانان با رعایت کامل اصول ایمنی، فرد مورد نظر را با برانکارد مخصوص در شرایط بارانی پس از حدود 7 ساعت تلاش و طی کردن مسیرهای صعب العبور به پائین کوه و میدان درکه منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.م3



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120758