انجمن مدیران ساختمان

15814
شکستگی محور تریلی انتقال مایعات قابل اشتعال
تاریخ : 1399/3/7 11:28:0 کد خبر : 15814
شکستگی محور عقب تریلی انتقال مایعات قابل اشتعال در بزرگراه علامه عسگری، با تلاش آتش نشانان مهار و از بروز آتش سوزی جلوگیری شد.
شکستگی محور تریلی انتقال مایعات قابل اشتعال
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 11:33 دقیقه روز گذشته در پی شکستگی محور عقب تریلی انتقال مایعات قابل اشتعال در بزرگراه علامه عسگری، روبروی شهر سنگ رجایی، راننده تریلی حامل سوخت با سامانه 125 تماس گرفت و این حادثه را اطلاع رسانی کرد.
ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 50 را به همراه خودروهای تانکرآب، فوماتیک و خاور کف به محل حادثه اعزام کرد.
عزیز غلامی نسب مدیر منطقه هفت عملیات که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: یک تریلی حامل30 هزار لیتر مایعات قابل اشتعال به علت نا معلوم از قسمت محور عقب دچار شکستگی شده بود وبه شکل نیمه واژگون در آمده بود.
وی افزود: در این حادثه هر لحظه امکان واژگونی و آتش سوزی وجود داشت که آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به تثبیت سازی تانکر حامل سوخت و ایمن سازی محل حادثه کردند و هم زمان گروه دیگری ازآتش نشانان با استفاده از چند رشته لوله آبدهی و کف آتش نشانی، محل حادثه را خنک و ایمن سازی کردند.
مدیر منطقه هفت عملیات تصریح کرد:آتش نشانان با استفاده از پمپ های ضد جرقه مخصوص جابجایی مایعات قابل اشتعال، تمام مواد سوختی را به تانکر دیگر برای جابجایی انتقال دادند و پس از ارائه توصیه های ایمنی لازم به راننده، به ماموریت خود پایان دادند.م7



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120777