انجمن مدیران ساختمان

15817
آتش سوزی در انبار صنایع دستی
تاریخ : 1399/3/8 10:45:0 کد خبر : 15817
یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار صنایع دستی آتش گرفت و خسارت مالی زیادی بجا گذاشت.
آتش سوزی در انبار صنایع دستی
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، همسایگانی که شاهد شعله های آتش از داخل ساختمان بودند با سامانه ی تلفنی آتش نشانی تماس گرفتند و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی نیز پیرو تماسهای شهروندان بلافاصله در ساعت ۲۰:۵۵ شب گذشته زنگ ایستگاه های ۳۷ و ۱۵ را بصدا درآورد و آتش نشانان را با توجه به احتمال محبوس شدن افراد در داخل ساختمان بهمراه تیم نجات ۲، بالابر، تشک نجات و خودروی حامل دستگاه تنفسی عازم بزرگراه بسیج به شمال، خیابان ثروتی کرد.

مجید یادگاری افسر آماده ی منطقه ی ۸ عملیات آتش نشانی گفت: یک ساختمان دو طبقه به وسعت حدود ۸۰ متر مربع که به انبار صنایع دستی تبدیل شده و مملو از اجناس بود به دلیل نامعلومی آتش گرفته و کاملآ شعله ور بود به طوری که شعله های آتش بسرعت درحال سرایت به مغازه های مجاور و ملک ضلع شمالی نیز بود.
وی افزود: آتش نشانان بدون اتلاف وقت پس از قطع برق و گاز محل به دو تیم حریق و یک تیم نجات تقسیم و با اولویت نجات محبوس شده ی احتمالی بهمراه سرلوله های آب وارد محل شدند.
این افسر آماده آتش نشانی ادامه داد: طولی نکشید که با تلاش بموقع نیرو های آتش نشانی شعله های آتش تحت کنترل آنان درآمد.
یادگاری تصریح کرد: با توجه به اجناس چیده شده در داخل انبار و حرارت بالای محل، آتش نشانان موفق به مهار و کنترل شعله های آتش شدند و همزمان با جابجایی اجناس نیمه سوخته به لکه گیری محل پرداختند.
این افسر آماده ی آتش نشانی گفت: بررسی علت این حادثه را کارشناس منطقه عهده دار می‌شود.
خوشبختانه در این حادثه خسارت جانی به کسی وارد نشد.م۸



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120784