انجمن مدیران ساختمان

15818
انبار لاستیک های مستعمل و خودروهای اسقاط آتش گرفت
تاریخ : 1399/3/8 11:0:0< کد خبر : 15818
آتش سوزی انبار لاستیک های فرسوده و خودروهای اسقاط توسط آتش نشانان تهران و با همکاری آتش نشانی اسلام شهر مهار و کاملا خاموش شد.
انبار لاستیک های مستعمل و خودروهای اسقاط آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵ ، وقوع این آتش سوزی گسترده ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه عصر دیروز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اطلاع رسانی شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه های ۱۲ ، ۱۲۵ و ۱۲۹ به همراه یک دستگاه خودرو فوماتیک و چندین دستگاه تانکر آب به محل حادثه واقع در بزرگراه آیت اله سعیدی به سمت جنوب، قبل از شاتره رهسپار شدند. ضمنا نیروهای آتش نشانی اسلام شهر نیز در محل حادثه حاضر شدند.

داود قلی زاده معاون منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص اظهار داشت: محل حادثه گاراژی به وسعت چهار هزار مترمربع و مملو از لاستیک های مستعمل و نیز خودروهای اسقاطی بود که آتش سوزی از سه ضلع مختلف ، از سمت جنوب به پمپ بنزین، از شمال به منازل مسکونی و از شرق به یک شرکت تولیدی امکان سرایت داشت.
وی تصریح کرد: آتش نشانان از همه جهات شروع به عملیات کرده و با کمک آتش نشانی اسلامشهر موفق شدند از سرایت آتش جلوگیری کرده و آن را مهار و خاموش کنند.
قلی زاده با اشاره به این که این حادثه مصدومی نداشت، اضافه کرد: علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون از طرف کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.م۴



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120785