انجمن مدیران ساختمان

15822
مرگ پسر جوان در رودخانه کن
تاریخ : 1399/3/10 10:59: کد خبر : 15822
پیکر بی جان پسر 20 ساله ای که بر اثرسهل انگاری و نداشتن مهارت در شنا در یکی از انشعابات رودخانه کن غرق شده بود، پس از 5 ساعت تلاش مداوم توسط آتش نشانان بیرون آورده شد.
مرگ پسر جوان در رودخانه کن
به گزارش پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بعد از ظهر روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 100 و گروه امداد نجات 8 و 64 این سازمان را به محل حادثه در بزرگراه همت، محدوده میدان المپیک یکی از انشعابات رودخانه کن قبل از بوستان جوانمردان روبروی ایستگاه 100 اعزام کرد.

محمد دیبا مدیر منطقه یک عملیات که از همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت، طبق اظهار عموی این جوان 25 ساله، ظاهراً این پسر تبعه افغانستان برای تفریح و بدون توجه به تابلوهای شنا ممنوع و خطر غرق شدگی در داخل رودخانه مشغول به شنا بود که به یکباره به دلیل عدم توانایی در مهارت شنا در قسمت عمیق به زیر آب فرو رفته بود.
وی افزود:آتش نشانان در3 نقطه از رودخانه با نظارت مدیر و افسر آماده منطقه یک آتش نشانی به جستجو مشغول شدند سرانجام پس از جستجوی نقطه به نقطه ی رود خانه کن پس از 5 ساعت تلاش مداوم جسد این پسر جوان، را از داخل رودخانه بیرون آورده شد.
مدیر منطقه یک عملیات به شهروندان توصیه می کند ؛ با شروع فصل گرما و تمایل مردم به تفریح در کنار رودخانه ها و آب های خروشان لزوم توجه به توصیه های ایمنی و تابلوهای هشداردهنده مبنی بر عدم شنا و احتمال خروشان شدن ناگهانی رودخانه و آب های جاری، همشهریان عزیز موارد ایمنی را رعایت کنند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.
گفتنی است، جنازه این شخص برای انجام اقدامات قانونی و همچنین بررسی علت مرگ و نیز چگونگی بروز این حادثه، پس از تایید مرگ توسط تیم اورژانس، تحویل عوامل انتظامی شد.م1



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120792