انجمن مدیران ساختمان

15826
مهار آتش در انبار تاسیسات ساختمانی در بازار تهران
تاریخ : 1399/3/8 12:34:0 کد خبر : 15826
آتش سوزی انبار تاسیسات ساختمانی در بازار بزرگ تهران، خسارت مالی بر جای گذاشت.
مهار آتش در انبار تاسیسات ساختمانی در بازار تهران
به گزارش پایگاه خبری 125، با تماس کارگران یک انبار کالا و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 7، 107، و خودرو حامل دستگاه های تنفسی ایستگاه 1 را ساعت 6:25 صبح روز گذشته راهی محل حادثه در بازار بزرگ تهران، بازار ارامنه، گذر لوتی صالح اعزام نمود.

علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: بارسیدن به محل حادثه یک ساختمان 3 طبقه مشاهده شد که در قسمت بام آن انباری به مساحت 40 متر مربع، شعله ور شده و در حال سرایت به نقاط دیگر انبار بود.
وی افزود: با توجه به تماس های اولیه و گزارش احتمال وجود فرد یا افراد محبوس شده در داخل این کارگاه، آتش نشانان به سرعت عملیات خود را آغاز کردند و به جستجوی محبوسین احتمالی افراد در آتش سوزی پرداختند که خوشبختانه پس از جستجو، فرد محبوس شده ای یافت نشد.
جبارزاده تصریح کرد: با توجه به این که انبار مملو از اجناس تاسیسات ساختمانی بود، نیروهای آتش نشانی، پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی از دو جهت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان موفق شدند در مدت زمان کوتاهی شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کنند و از سرایت شعله های آتش به كارگاه های همجوار جلوگیری کردند.
در پایان آتش نشانان با تحویل محل به عوامل انتظامی پایان ماموریت خود را اعلام کردند.م5



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120796