انجمن مدیران ساختمان

15827
آتش سوزی خانه باغ در وردآورد
تاریخ : 1399/3/11 13:37: کد خبر : 15827
آتش سوزی محوطه یک بنای قدیمی در داخل باغی در وردآورد، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
آتش سوزی خانه باغ در وردآورد
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک خانه باغ قدیمی در وردآورد، خیابان ولیعصر، کوچه دولابی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت 00:10 دقیقه بامداد امروز، آتش نشانان ایستگاه 44 و 109 را به همراه خودروهای پشتیبان به محل حادثه اعزام کرد.

حسین خرادمهر افسر آماده منطقه یک عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد حجم زیادی از علوفه و درختان خشک در داخل یک خانه باغ قدیمی به وسعت تقریبی یک هکتار، دچار آتش سوزی شده و شعله های سرکش آتش به آسمان زبانه می کشید.
وی با اشاره به احتمال سرایت آتش به خانه باغ افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه و انجام ایمن سازی های اولیه از جمله قطع برق و گاز، به چند گروه تقسیم شدند و با استفاده از لوله های آبرسان آتش نشانی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون این آتش سوزی رساندند و توانستند شعله های آتش را که از چندین جهت آغاز شده و در حال سرایت به خانه باغ بود را مهار و به طور کامل خاموش کنند.
این افسر آماده آتش نشانی با اعلام این که ساکنین داخل خانه باغ قبل از آتش سوزی، ساختمان را تخلیه کرده بودند، تصریح کرد: نیروهای عملیات به منظور جلوگیری از آتش سوزی مجدد، به لکه گیری پرداختند و دودهای ناشی از آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.م1



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120797