انجمن مدیران ساختمان

15829
یک کارگاه تولیدی لباس در بازار تهران آتش گرفت
تاریخ : 1399/3/11 14:21: کد خبر : 15829
یک کارگاه تولیدی لباس در بازار تهران شب گذشته دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان از گسترش آن به اماکن مجاور جلوگیری شد.
یک کارگاه تولیدی لباس در بازار تهران آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس مالك یک كارگاه تولیدی لباس با سامانه 125 و اعلام آتش سوزی در این کارگاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاههای 4، 7 و 107 به همراه خاور تنفسی را ساعت 22:30 شب گذشته به بازار تهران، بازار حضرتی روانه كرد

جلال جلیلی افسر آماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران كه در محل این حادثه حاضر شده بود در این باره گفت: یك كارگاه تولیدی لباس كه در طبقه زیرین یك ساختمان دو طبقه قدیمی قرار داشت، به علت نامشخصی آتش گرفت و كاملاً غرق درشعله های آتش شد.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق این کارگاه، با استفاده از یک رشته لوله آب دهی مشغول عملیات شدند و از قسمت در ورودی این كارگاه به کانون آتش در داخل کارگاه نزدیک شده و سپس با استفاده از لوله آب پر فشار آتش نشانی به مقابله با آتش سوزی پرداختند و همزمان گروه دیگری از آتش نشانان نیز برای یافتن مصدومین و گرفتار شدگان احتمالی به جستجو در طبقات بالا و تولیدی های مجاور مشغول شدند.
جلیلی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تلاش بسیار سرانجام این آتش سوزی را تحت كنترل خود درآورده و از سرایت آن به واحدهای مسکونی درطبقات فوقانی و همچنین اماکن مجاور ممانعت به عمل آوردند.
وی با اعلام این که این حادثه مصدوم و همچنین محبوس شده ای نداشت، در ادامه تصریح کرد: هنوز علت بروز این آتش سوزی روشن نشده و کارشناسان آتش نشانی تحقیقات خود را برای یافتن علت آن و نیز برآورد خسارات وارده آغاز کرده اند.م5



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120805