انجمن مدیران ساختمان

15845
آتش سوزی انبار بازیافت در جنوب تهران
تاریخ : 1399/3/17 13:12: کد خبر : 15845
آتش نشانان سه ایستگاه آتش نشانی در آتش سوزی بامدادی انبار بازیافت شعله های سرکش آتش را مهار كردند.
آتش سوزی انبار بازیافت در جنوب تهران
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۰۱:۱۰ دقیقه بامداد امروز شاهدان آتش سوزی در یك انبار بازیافت در شهرری، سه راه خیر آباد، كوچه پمپ گاز با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و از وقوع این آتش سوزی خبر دادند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۹، ۴۷ و ۵۰ را به همراه چندین دستگاه خودروی پشتیبانی به محل حادثه اعزام كرد.

هادی علیاری افسر آماده منطقه هفت عملیات در گزارش اولیه خود اعلام كرد: در یك انبار جمع آوری مواد بازیافت به وسعت چهار هزار متر مربع یكی از سوله های آن به وسعت ۸۰۰ متر مربع كه محل جمع آوری پلاستیك های بازیافتی بود به علت نامعلوم طعمه آتش سوزی شده بود.
وی افزود: شعله های آتش به سرعت در حال پیشروی و سرایت به دیگر نقاط این انبار بود.
علیاری تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از لوله های آبده آتش نشانی در یك عملیات تهاجمی اقدام به شعله زنی كرده و توانستند در دقایق اولیه مانع از سرایت آتش به قسمت‌های دیگر انبار شوند.
وی افزود: آتش نشانان پس از گذشت یك ساعت توانستند با همكاری آتش نشانان باقرشهر، شعله های آتش را به طور كامل مهار كرده و پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل محل به آتش نشانان ایستگاه باقرشهر جهت لكه گیری نهایی به عملیات خود خاتمه دهند.م۷



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120830