انجمن مدیران ساختمان

15847
نجات چهار نفر در آتش سوزی یک فروشگاه بزرگ
تاریخ : 1399/3/15 10:56: کد خبر : 15847
چهار نفر از کارگران یک هایپرمارکت که در انبوهی از دود و آتش گرفتار شده بودند، نجات یافتند.
نجات چهار نفر در آتش سوزی یک فروشگاه بزرگ
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، در ساعت ۲۲ شب گذشته در پی تماس ساکنان محله فرحزاد، خیابان طاهرخانی مبنی بر مشاهده دود و آتش در یک فروشگاه بزرگ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه های ۵۸، ۲۵، خودروی حامل دستگاه های تنفسی و نردبان ۶۴ متری را به محل حادثه اعزام کرد.

بهنام ریاضی مدیر منطقه ۲ عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین مورد گفت: آتش سوزی در طبقه دوم یک فروشگاه بزرگ(هایپرمارکت) که به عنوان انبار این فروشگاه استفاده می شد، اتفاق افتاد و اهالی محل نیز اظهار داشتند ۴ نفر از کارگران فروشگاه در طبقه دوم در انبوهی از دود و شعله محبوس شده اند.
وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی دردقایق اولیه مقابله با آتش‌سوزی توانستند در کمترین زمان ممکن با استفاده از لوله های آبرسان آتش نشانی نسبت به مهار و اطفاء کامل آتش سوزی اقدام کنند و همزمان گروه نجات هم موفق شدند با جستجو در محل تعداد چهارنفر از کارگران محبوس شده در ساختمان را نجات داده و به بیرون از ساختمان و مکان امن انتقال دهند.
این مدیرعملیات آتش نشانی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم زیاد آتش سوزی، دود زیادی ساختمان را فرا گرفته بود که آتش نشانان با استفاده از فن های قوی، دود حاصل از آتش سوزی را به بیرون از ساختمان انتقال دادند.
وی در ادامه اظهار داشت: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران درحال بررسی است.م2



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120833