انجمن مدیران ساختمان

15851
مهار آتش سوزی علف های خشک در پارک جنگلی کوهسار
تاریخ : 1399/3/18 13:52: کد خبر : 15851
آتش سوزی گسترده علف های خشک در پارک جنگلی کوهسار، با تلاش پیگیرآتش نشانان چهار ایستگاه مهار و از سرایت شعله های آتش به ویلاهای مسکونی اطراف جلوگیری شد.
مهار آتش سوزی علف های خشک در پارک جنگلی کوهسار
به گزارش پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 13:40 دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاههای 74، 94، 27، 100 به همراه تانکر آب آتش نشانی را به محل حادثه واقع در پارک جنگلی کوهسار اعزام کرد.

مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران در باره جزئیات بیشتر این آتش سوزی گفت: بخشی از پارک جنگلی کوهسار به وسعت تقریبی دو هکتار که علاوه بر وجود مقادیر بسیار زیاد علوفه خشک، تعدادی کانکس، ویلا های شخصی، ضایعات هم در این محل قرار داشت، عصر دیروز به علت نامشخصی طعمه آتش سوزی شد و شعله های آتش در حال سرایت به نقاط دیگر این زمین و ویلاهای مسکونی اطراف بود.
وی که در محل آتش سوزی حضور یافته و به طور مستقیم بر عملیات نیروهای آتش نشانی نظارت داشت، در مورد چگونگی مهار این آتش سوزی اظهار داشت: آتش نشانان با رعایت کامل نکات ایمنی و با استفاده از چندین رشته لوله آبرسانی، از جهات مختلف به مقابله با این آتش سوزی پرداختند و توانستند قبل از این که خسارتی به کانکس و ویلاهای همجوار وارد شود، طی عملیاتی سه ساعته، این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کنند.
داوری با اشاره به این که دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، اضافه کرد: علت بروز این آتش سوزی در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.م1



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120838