انجمن مدیران ساختمان

15852
آتش سوزی مغازه رایانه در شهرک مشیریه
تاریخ : 1399/3/19 10:20: کد خبر : 15852
آتش سوزی انبار تجهیزات رایانه ای در شهرک مشیریه، خسارت مالی بر جای گذاشت.
آتش سوزی مغازه رایانه در شهرک مشیریه
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، خروج دود و آتش از یک مغازه ی نگهداری تجهیزات رایانه ای در شهرک مشیریه، بیست متری اعظم و تماس شاهدان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران را بر آن داشت تا ساعت 13:00 روز گذشته آتش نشانان زنگ ایستگاه ۷۸ را به صدا درآورد و نیروهای عملیات به همراه تیم نجات ۲ روانه محل حادثه شوند.

امیر رابعی فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل در این باره اظهار داشت: یک مغازه ی خدمات و تجهیزات رایانه ای به وسعت حدود ۲۵ متر مربع در محل حادثه دیده می شد که حدود ۱۵ متر از آن به عنوان انبار اجناس مورد استفاده قرار گرفته بود.
وی افزود: بنا به شواهد موجود به دلیل اتصالی برق، شعله وری صورت گرفته بود به طوری که شعله های آتش در حال سرایت به مغازه های مجاور بود.
فرمانده آتش نشانان تصریح کرد: نیروهای عملیات بلافاصله پس از قطع گاز از علمک و کشیدن لوله ی آبدهی همزمان با باز کردن درب مغازه با رعایت موارد ایمنی وارد محل حادثه شدند و ضمن جلوگیری از پیشرفت آتش، شعله های سرکش را مهار و خاموش کردند.
وی افزود: با توجه به سوختن وسایل الکتریکی و دود زیاد ناشی از آن، نیروهای عملیات با وارد شدن به قسمت انتهایی مغازه(انبار) مشغول خاموش کردن آن شدند و پس از کنترل و مهار شعله های آتش اجناس نیمه سوخته را از مغازه خارج کردند و به لکه گیری محل حادثه پرداختند.
رابعی با اشاره به خاموش کردن کامل آتش سوزی تاکید کرد: نیروهای عملیات پس از ایمن شدن مغازه و تخلیه ی کامل دود و تحویل ملک به مالک، با ارائه تذکرات ایمنی به حاضرین عملیات خود را پایان داد.م۸



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120843