انجمن مدیران ساختمان

15856
خانه باغ دو هکتاری در غرب تهران دچار آتش سوزی شد
تاریخ : 1399/3/19 14:27: کد خبر : 15856
محوطه دو هکتاری یک خانه ویلایی در اطراف بزرگراه لشگری آتش گرفت و برای خاموش کردن آن نیروهای آتش نشانی دو ایستگاه از تهران اعزام شدند.
خانه باغ دو هکتاری در غرب تهران دچار آتش سوزی شد
به گزارش پایگاه خبری 125، شهروندان ظهر روز گذشته طی تماس با سامانه 125، وقوع این آتش سوزی را به آتش نشانی اطلاع دادند که ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله ساعت 12:11 دقیقه روزگذشته آتش نشانان ایستگاه های 45 و 76 به همراه خودروهای پشتیبان به محل حادثه واقع در کیلومتر 12 بزرگراه شهید لشگری به سمت غرب روانه کرد.

علی کاظمی افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران درمورد جزئیات بیشتر این حادثه گفت: آتش سوزی علوفه و درختان خشک درداخل خانه باغی به وسعت تقریبی دو هکتار اتفاق افتاد.
وی با اشاره به احتمال سرایت شعله های آتش به خانه ویلایی در داخل این باغ، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه و انجام ایمن سازی های اولیه از جمله قطع برق و گاز، به چند گروه تقسیم شدند و با استفاده از لوله های آبرسان آتش نشانی و تجهیزات خاموش کننده، خود را به کانون این آتش سوزی رساندند و توانستند شعله های آتشی که از چندین قسمت شروع شده و در حال سرایت به خانه باغ بود را مهار و کاملا خاموش کنند.
این افسر آماده آتش نشانی با اعلام این که ساکنان این خانه باغ قبل از گسترش آتش سوزی، ساختمان مذکور را تخلیه کرده و به بیرون از باغ رفته بودند، تصریح کرد: آتش نشانان به منظورجلوگیری از آتش سوزی دوباره، به انجام لکه گیری آن پرداختند.
وی اعلام کرد که علت بروز این آتش سوزی در حال حاضر از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه یک عملیات این سازمان در دست بررسی است.م1



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120849