انجمن مدیران ساختمان

2332
اجرای مانور گسترده آتش نشانی در منطقه شرق تهران
تاریخ : 1397/12/9 13:37: کد خبر : 2332
مانور بزرگ مقابله با آتش سوزی و امداد و نجات در شرق پایتخت توسط 8 ایستگاه آتش نشانی در محدوده عملیاتی منطقه 6 سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد.
اجرای مانور گسترده آتش نشانی در منطقه شرق تهران
به گزارش پایگاه خبری 125، مانور عملیاتی گسترده ای در محل برج مسکونی 20 طبقه ای واقع در محدوده خیابان شریعتی، خیابان بهار شیراز، صبح امروز، با حضور آتش نشانان ایستگاه های مناطق 6 و 5 در چند بخش اجرایی شد.
مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران به اتفاق چند تن از مدیران ارشد مناطق 8 گانه عملیات این سازمان با حضور در محل این مانور، بر چگونگی انجام این تمرین عملیاتی نظارت داشت.
واحد کیانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل مانور حضور داشت، در این باره گفت: این مانور گسترده که توسط مدیران منطقه 6 عملیات برنامه ریزی شده است، با حضور 8 ایستگاه از مناطق 6 و5 و تیم های نجات، هزمت و تشک نجات برگزار شد.
وی هدف از این مانور را هماهنگی هرچه بیشتر نیرو های عملیاتی ایستگاه های مختلف از مناطق 8 گانه عملیات این سازمان در مواقع بحران و اجرای صحیح مدیریت فرماندهی حادثه(ics) ذکر کرد و افزود: نیروهای آتش نشانی موفق شدند هماهنگی خود را درمراحل مختلف از قبیل خاموش کردن آتش سوزی، نجات محبوسین و مصدومین از ارتفاع و طبقات و همچنین کنترل نشت گاز کلر و تخلیه سریع ساکنین بخوبی حفظ کرده و به بهترین شکل ممکن به اهداف از پیش تعیین شده دست یابند.م6



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117653