انجمن مدیران ساختمان

3324
آتش سوزی کابین آسانسور در شهرک والفجر
تاریخ : 1397/12/11 9:27: کد خبر : 3324
آتش سوزی ناگهانی کابین آسانسور در یک ساختمان مسکونی در شهرک والفجر، آسیب جانی در بر نداشت.
آتش سوزی کابین آسانسور در شهرک والفجر
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، در پی تماس ساکنین یک ساختمان پنج طبقه ی دو واحدی با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در کابین آسانسوریک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 21:00 شب گذشته زنگ ایستگاه های 37 و 15 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات ۲، نردبان هیدرولیکی و تشک نجات روانه ی افسریه، شهرک والفجر، کوچه ی دستغیب چهارم شدند.
اکبر فرهادی افسر آماده ی منطقه ی ۸ عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: کابین آسانسور پس از تخلیه ی سرنشینان در طبقه ی پنجم به دلیل نامعلوم آتش گرفته و شعله ور شده بود.
وی افزود: خوشبختانه این حادثه پس از پیاده شدن ساکنان از ساختمان رخ داده بود. آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق ساختمان، به همراه چند دستگاه خاموش کننده و کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی خود را به طبقه ی پنجم رساندند و مشغول مهار و خاموش کردن آتش سوزی شد.
فرهادی تصریح کرد: تیم نجات به جستجوی محبوس شدگان احتمالی در طبقات و در میان دود پرداختند که خوشبختانه فردی در این میان یافت نشد.
وی بیان داشت:آتش نشانان پس از مهار و خاموش کردن آتش سوزی و اعلام توقف آسانسور تا زمان رسیدن متخصص به ساکنان پس از ارائه تذکرات ایمنی به ماموریت خود پایان دادند.م۸
عکس: آیدین سرور


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117656