انجمن مدیران ساختمان

3329
نشت گاز شهری حادثه آفرید
تاریخ : 1397/12/11 16:13 کد خبر : 3329
انتشار گاز شهری انفجار و آتش سوزی را در یک واحد مسکونی خالی از سکنه در خیابان کرمان شرقی رقم زد.
نشت گاز شهری حادثه آفرید
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، شنیدن صدای انفجار، همسایگان را بر آن داشت تا در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کنند و از ترس و وحشت به خارج از منازل خود پناه ببرند.
در این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت ۱۰:۵۰ صبح امروز زنگ ایستگاه ۴۸ و ۱۱۷ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه گروه امداد و نجات ۲ به سوی بزرگراه امام علی شمال بعد از محلاتی، خیابان کرمان شرقی اعزام شدند.
احمد ملک نژاد فرمانده ی عملیات حاضر در محل حادثه در این باره گفت: در یک واحد حدود ۶۰ متری از یک ساختمان چهار طبقه ی چهار واحدی که خالی از سکنه بود بنا به شواهد موجود، نشت گاز شهری و ایجاد جرقه باعث انفجار شده و ضمن تخریب درب و پنجره ی واحد، دو واحد دیگر از ساختمان را نیز دچار خسارت کرده بود.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق و گاز ساختمان با به همراه بردن تجهیزات لازم و یک رشته لوله ی آبدهی، خود را به این طبقه رساندند و پس از اطمینان از خالی بودن واحد مسکونی به ایمن سازی و مهار شعله های آتش پرداختند.
ملک نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به خسارت وارده به محل، آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی و اطمینان از سلامت ساکنین ساختمان و حاضر شدن مالک، محل را پس از ارائه تذکرات ایمنی، به وی تحویل دادند.
خوشبختانه این حادثه آسیب جانی در بر نداشت.م8
عکس: سبحان حسن پور


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117663