انجمن مدیران ساختمان

4327
آتش سوزی منزل مسکونی در پاسداران
تاریخ : 1397/12/14 9:5:0 کد خبر : 4327
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان پاسداران با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
آتش سوزی منزل مسکونی در پاسداران
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 13:15 دقیقه دیروز در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده خروج دود از یک واحد مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه های 89، 29 و گروه نجات 12 را به همراه خودروهای نردبان، تشک نجات و خودروی دستگاه تنفسی به پاسداران، خیابان وارسته، میدان هدایت اعزام کرد.
بنا بر اظهار احمدرضا کمالی فرمانده نیروهای اعزامی، هنگامی که به محل حادثه رسیدیم با ساختمانی هفت طبقه ای مواجه شدیم که دود و شعله زیادی از داخل یکی از واحدهای مسکونی در طبقه پنجم بیرون می زد.
وی با اعلام این که حادثه در زمان نبود ساکنان این واحد مسکونی رخ داده بود، افزود: آتش نشانان به سرعت وارد عمل شدند و پس از گشودن در ورودی آن، به مقابله با شعله های آتش که در اتاق خواب بوقوع پیوسته بود، مشغول شدند و این آتش سوزی را که در حال سرایت به اطراف و گسترش بود، مهار و خاموش کردند.
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات بلافاصله با قطع جریان برق و گاز محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند و ضمن تخلیه 15 نفر از همسایگان به جستجوی محبوسین احتمالی اقدام کردند.
وی افزود: گروه دیگری از آتش نشانان همزمان با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، شعله های آتش این واحد مسکونی را قبل ازسرایت آن به دیگر نقاط ساختمان مهار و کاملا خاموش کردند.
کمالی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، خاطر نشان کرد: کارشناسان آتش نشانی منطقه 2 عملیات در حال حاضر در خصوص علت بروز این آتش سوزی مشغول بررسی هستند.م2
عکس: سعید حسنی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117697