انجمن مدیران ساختمان

4330
آتش سوزی یک منزل مسکونی در غیاب ساکنان
تاریخ : 1397/12/16 12:41 کد خبر : 4330
یک منزل مسکونی به هنگام نبود ساکنان آن در اولین ساعات بامداد امروز طعمه آتش سوزی شده و خسارت زیادی ببار آمد.
آتش سوزی یک منزل مسکونی در غیاب ساکنان
به گزارش پایگاه خبری 125، همسایگان ساعت 3:50 دقیقه بامدادامروز با سامانه 125 سازمان آتش نشانی تماس گرفته و از بروزآتش سوزی در یک واحد مسکونی خبر دادند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 70 و 38 وگروه امداد و نجات5 به همراه خودروی نردبان وتشک نجات را به محل حادثه واقع دربزرگراه آیت الله سعیدی، شهرک توحید اعزام کرد.
به گفته جواد مرادزاده افسرآماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور یافته بود، در این خصوص اظهار داشت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، دو و آتش زیادی از پنجره های یک واحد مسکونی درطبقه سوم ساختمان چهارطبقه مسکونی خارج می شد.
وی با اشاره به این که این آتش سوزی هرآن احتمال می رفت همه قسمت های این واحد مسکونی 85 مترمربعی را دربرگیرد، افزود: آتش نشانان بی درنگ بعداز قطع برق و گاز ساختمان مشغول عملیات شدند و همزمان با جستجو در داخل این منزل برای یافتن افراد محبوس شده ی احتمالی، با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و توانستند درکمترین زمان ممکن، شعله های این آتش سوزی را مهار وخاموش کنند.
این افسر آماده آتش نشانی با بیان اینکه ساکنان این واحد مسکونی درزمان حادثه درمنزل حضورنداشتند و در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از مهار و خاموش کردن کامل این آتش سوزی، با بکارگیری فن های قوی دودهای حاصل از آتش سوزی را از داخل منزل به بیرون تخلیه کردند.
گفتنی است علت بروز این آتش سوزی و برآورد میزان خسارات وارده هم اکنون ازسوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی و انجام است.م4
عکس: منطقه چهار عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117703