انجمن مدیران ساختمان

4331
مرگ مرد سالخورده در اتاقک نگهبانی
تاریخ : ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ کد خبر : 4331
معاون عملیات آتش نشانی مشهد از وقوع آتش سوزی در اتاقک نگهبانی در انتهای بلوار شهید مفتحو مرگ مرد سالخورده ای در این آتش سوزی خبر داد .
مرگ مرد سالخورده در اتاقک نگهبانی
به گزارش پایگاه خبری 125 ؛ آتشپاد دوم " مهدی رضایی " در شرح این خبر افزود : صبح دیروز شهروندان با مشاهده خروج دود از یک اتاقک نگهبانی در یک زمین فاقد کاربری، موضوع را به سامانه ١٢۵اعلام کردند. ستاد فرماندهی آتش نشانی با دریافت این خبر بلافاصله تیم امداد و نجات و اطفای حریق ایستگاه شماره 6 را روانه محل اتش سوزی واقع در انتهای بولوار شهید مفتح اعزام نمود .
وی با اشاره به اطفای آتش در کمترین زمان ممکن توسط ماموران آتش نشانی ، اظهار کرد : متاسفانه مرد سالخورده ای که در اتاقک نگهبانی درحال استراحت بود، در اثر وقوع این آتش‌سوزی جان خود را از دست داد.
آتشپاد دوم رضایی در ادامه گفت : بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که متوفی شب پیش از آتش سوزی ، برای فرار از سرمای زمستانی اقدام به روشن کردن هیتر برقی در اتاقک نگهبانی کرده که به دلایل نامعلومی این اتاقک دچار آتش‌سوزی شده است.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با اعلام آتش نشانی در محل حاضر شد و دستور انتقال پیکر مرد سالخورده را به پزشکی قانونی صادر کرد.
علت دقیق بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی می باشد .
 انجمن مدیران ساختمان ، بیمه ساختمان ، حوادث ساختمان ،مدیر ساختان
خبرنگار و منتشر کننده : محبوبه جلائی یزدی نژاد
عکاس : محسن رحیمی عنبران



لینک منبع : http://125.mashhad.ir/news/6436143-8.html