انجمن مدیران ساختمان

4358
کارگر ساختمانی 9 طبقه سقوط کرد و جان داد
تاریخ : 1397/12/23 13:5: کد خبر : 4358
كارگر جوانی در حین کار در یک ساختمان 8 طبقه در دست ساخت در چاهك آسانسور افتاد و بر اثر سقوط 9 طبقه ای جان باخت.
کارگر ساختمانی 9 طبقه سقوط کرد و جان داد
به گزارش پایگاه خبری 125، وقوع این حادثه ساعت 08:50 دقیقه صبح امروز توسط کارگران به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بی درنگ با هماهنگی ستادفرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 14 به همراه گروه امداد و نجات 2 این سازمان به محل حادثه واقع در دولت آباد، ابتدای بلوار قدس، كوچه سنگبریها روانه شدند.
به گفته توكل قاسم پور رییس ایستگاه 14 آتش نشانی تهران، در یك ساختمان 8 طبقه در حال ساخت، كارگر 22 ساله ای در حین كار به علت نامشخصی به داخل چاهک آسانسور افتاد که براثر سقوط از طبقه هفتم به طبقه منفی 2 در انتهای چاهك آسانسور به شدت دچار صدمات جسمی شد.
وی اضافه کرد: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی وارد چاهك آسانسور شده و با استفاده از برانكارد مخصوص، کارگر مصدوم را به بیرون از چاهك منتقل كردند.
قاسم پور در ادامه ابراز داشت: پس از انتقال مصدوم به محیط امن، بلافاصله این کارگر تحت معاینه اولیه عوامل اورژانس حاضر در محل قرار گرفت كه در پی این معاینات مشخص شد که متاسفانه این كارگر 22 ساله به علت شدت صدمات وارده جان خود را از دست داده بود.
وی تصریح كرد: آتش نشانان پس از دادن تذكرات ایمنی به كارگران ساختمانی و مهندس ناظر ساختمان كارگر فوت شده را جهت انتقال به پزشکی و بررسی علت مرگ و چگونگی وقوع این حادثه تحویل عوامل انتظامی دادند.م7
عکس: امیر واحدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117781