انجمن مدیران ساختمان

4359
فرو رفتن چرخ های خودرو در محل فروکش کف پارکینگ ساختمان مسکونی
تاریخ : 1397/12/23 13:23 کد خبر : 4359
فروکش ناگهانی کف پارکینگ ساختمان مسکونی، گرفتار شدن خودرو سواری در گودال ایجاد شده را به دنبال داشت.
فرو رفتن چرخ های خودرو در محل فروکش کف پارکینگ ساختمان مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه در ساعت 19:05 دقیقه شب گذشته رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 28 و نجات 5 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به محل حادثه واقع در خیابان قزوین، خیابان تهمتن رساندند.
محبوب ارمغان فرمانده نجاتگران آتش نشانی اعزامی در این مورد ابراز داشت: یک دستگاه خودروی سواری ساینا از پارکینگ یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در حال خروج بود که به علت فروکش کردن قسمتی از کف پارکینگ و بازشدن دهانه چاه، گودالی به قطر 4 متر ایجاد شد
وی با اشاره به فرو نشست های پی در پی زمین و ایجاد وضعیت خطرناک در محل حادثه، افزود: به دنبال این اتفاق، چرخ های جلوی خودرو سواری در داخل این گودال فرورفت و این خودرو در همان محل گیرافتاد.
ارمغان درادامه تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ با کشیدن نوارهای هشدار دهنده از رفت و آمد ساکنان جلوگیری کردند و پس از مهار این خودرو، با استفاده از جرثقیل دستی و الوار های چوبی و همچنین تجهیزات مخصوص، این وسیله نقلیه را بدون کمترین خسارت از داخل گودال خارج کردند.
فرمانده نجاتگران اضافه کرد: در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی، خودرو سواری را از حفره ایجاد شده خارج کرده و در پایان، هشدارهای ایمنی لازم برای تعمیر کف پارکینگ را به نماینده ساختمان ارائه دادند.
گفتنی است علت وقوع این حادثه از طرف کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م4
عکس: امید رحیم زاده/حمید قدیانی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117782