انجمن مدیران ساختمان

5362
مهار آتش در انبار کاغذ و پالت های چوبی
تاریخ : 1398/1/5 13:1:0< کد خبر : 5362
آتش سوزی انبار کاغذ و پالتهای چوبی در خیابان کارگر جنوبی با تلاش آتش نشانان سه ایستگاه مهار و خاموش شد.
مهار آتش در انبار کاغذ و پالت های چوبی
به گزارش پایگاه خبری 125، با تماس اهالی محل و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 5، 118 و یک به همراه خودروهای بالابر هیدرولیکی و خودروی حامل دستگاه های تنفسی را ساعت 04:28 صبح امروز به خیابان کارگر جنوبی، بالاتر از میدان قزوین رهسپار کرد.
امیر هاتفی مدیر منطقه پنج عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: محل حادثه یک انبار با کاربری نجاری در یک طبقه به متراژ 700 متر مربع بود که هنگام رسیدن آتش نشانان 200 متر مربع از آن کاملا شعله ور بود و همچنین شعله های سرکش آتش در حال گسترش و سرایت به دیگرنقاط این انبار بود.
وی با اشاره به این که دود حاصل از این آتش سوزی، ساکنان این محله را شدیدا مورد آزار قرار میداد، ادامه داد: با توجه به این که این انبار مملو از کاغذ و کارتن و پالتهای چوبی بود، نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق ساختمان با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی از سه جهت خود را به کانون آتش سوزی رساندند.
هاتفی تصریح کرد: آتش نشانان تلاش خود را برای مهار شعله های آتش آغاز کردند ودرمدت سه ساعت موفق شدند آتش سوزی را کاملا خاموش و از سرایت شعله های آتش به قسمت های دیگر کارگاه جلوگیری کنند.
مدیر منطقه 5 عملیات آتش نشانی علت بروز این حادثه را از طرف کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی ذکر کرد و افزود: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید.م5
عکس: مسلم مویدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117838