انجمن مدیران ساختمان

5363
آتش سوزی واحد مسکونی در غرب تهران
تاریخ : 1398/1/5 13:17:0 کد خبر : 5363
آتش سوزی در واحد مسکونی واقع در خیابان پیامبر با تلاش آتش نشانان به موقع مهار و خاموش شد.
آتش سوزی واحد مسکونی در غرب تهران
به گزارش پایگاه خبری 125، نیروهای آتش نشانی دراین حادثه توانستند علاوه بر خاموش کردن این آتش سوزی، ساکنان را به سلامت از داخل ساختمان تخلیه کنند.
بر اساس این گزارش، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 23:19 دقیقه شب گذشته با دریافت خبر بروز آتش‌سوزی دریک مجتمع مسکونی واقع درخیابان پیامبر شرقی، خیابان شاهد، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه های 102 و نیز خودروی حامل دستگاه تنفسی را روانه محل حادثه کرد.
داود کرمی افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران که به محل حادثه اعزام شده بود در مورد این حادثه گفت: در یک ساختمان 5 طبقه مسکونی، یکی از واحدهای مسکونی در طبقه پنجم به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد و دود حاصل از آن به سرعت تمامی راهرو ساختمان را فرا گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به این که انتشار شدید دود، جان ساکنان ساختمان را تهدید می کرد، آتش نشانان به سرعت پس از قطع برق و گاز ساختمان با استفاده از لوله های آبرسانی به مهار آتش پرداختند.
کرمی در ادامه اظهار داشت: همزمان گروهی دیگری از آتش نشانان به داخل واحد های مسکونی در طبقات فوقانی ساختمان رفته وافرادی را که نیاز به کمک داشتند از میان دود خارج و به فضای باز منتقل کردند.
این افسر آماده آتش نشانی با اشاره به این که دو نفر در میان این شعله ها ی آتش از قسمت سر و صورت دچار سوختگی سطحی شدند، تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از دستگاه فن های قوی، دودهای انتشار یافته در ساختمان را به بیرون تخلیه کردند.
علت بروز این حادثه و خسارت وارده هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117839