انجمن مدیران ساختمان

5377
شعله های آتش در آشپزخانه یک منزل مسکونی
تاریخ : 1398/1/18 15:51: کد خبر : 5377
آتش سوزی منزل مسکونی در شهر زیبا، با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
شعله های آتش در آشپزخانه یک منزل مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 13:52 دقیقه روز گذشته در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 74 را به شهر زیبا، خیابان آشوری، خیابان ولیعصر، اعزام کرد.
محمدرضا اقبالپور افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان چهار طبقه 16 واحدی، یک واحد مسکونی 60 متر مربعی در طبقه دوم، از قسمت آشپزخانه دچار آتش سوزی شده و آتش درحال گسترش و سرایت به اطراف بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق و گاز محل حادثه و کشیدن یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند و گروهی دیگر از آتش نشانان نیز به طور همزمان به تخلیه ساکنان از داخل ساختمان پرداختند.
اقبالپور بیان داشت: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی، این آتش سوزی را خاموش کردند و در ادامه نیز دودهای منتشر شده در داخل ساختمان را به وسیله فن های قوی به بیررون تخلیه کردند.
این افسر آماده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: دراین آتش سوزی به هیچ کس صدمه ی جانی نرسید.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117890