انجمن مدیران ساختمان

5383
سقوط دو طبقه ای آسانسور بخیر گذشت
تاریخ : 1398/1/21 14:38: کد خبر : 5383
حادثه سقوط آسانسور در ساختمان مسجدی واقع در سعادت آباد مصدومی نداشت ولی یک نفر در داخل کابین آن گرفتار شد.
سقوط دو طبقه ای آسانسور بخیر گذشت
به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 15:20 روز گذشته رخ داد و پس از اطلاع رسانی آن به سامانه 125 از سوی شهروندان، نیروهای آتش نشانی ایستگاه 58 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به کوی سعادت آباد، خیابان بیست متری آسمان ها رهسپار شدند.
نعمت محمدپور رئیس ایستگاه 58 سازمان آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: یک نفر با آسانسور مسجد در حال رفتن به طبقات بود که ناگهان کابین آسانسور از همکف به طبقه منفی دو سقوط کرد و این شخص در داخل کابین آن گرفتار شد.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق آسانسور را قطع کردند و با بکارگیری تجهیزات مخصوص، عملیات رها سازی فرد گرفتار را آغاز کردند.
محمدپور ادامه داد: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن، فرد محبوس شده که مردی 28 ساله بود را از داخل کابین آسانسور صحیح و سالم خارج کردند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به این که علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است، اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی پس از نجات این شخص و ایمن سازی محل حادثه، تذکرات ایمنی لازم را به مسئولین مسجد ارائه کردند.م2
عکس: سعید حسنی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117911