انجمن مدیران ساختمان

5384
یک منزل مسکونی درشهرک ولیعصر آتش گرفت
تاریخ : 1398/1/22 14:1:0 کد خبر : 5384
یک ساختمان دوطبقه قدیمی واقع در شهرک ولیعصر ، روزگذشته دچار آتش سوزی شد و خسارات زیادی ببار آمد.
یک منزل مسکونی درشهرک ولیعصر آتش گرفت

به گزارش پایگاه خبری125، درساعت14:12دقیقه روز گذشته ودر پی تماس ساکنان یک منزل مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 38 را به شهرک ولیعصر(عج) ، خیابان 14 معصوم(ع) اعزام کرد.  

به گفته سید حبیب موسوی فرمانده آتش نشانان اعزامی ، طبقه دوم یک ساختمان دو و نیم طبقه مسکونی قدیمی ساز طعمه آتش سوزی شد و شعله های آتش درحال گسترش و سرایت به نیم طبقه سوم ساختمان بود. وی با اشاره به این که دود غلیظی تمامی این ساختمان را در بر گرفته بود ، افزود : تمامی ساکنان این ساختمان با شروع این آتش سوزی به سرعت محل حادثه را ترک کردند. موسوی درادامه اظهار داشت : آتش سوزی از قسمت پذیرایی واحد مسکونی طبقه دوم این ساختمان مسکونی شروع شد و به دلیل وجود مواد قابل اشتعال فراوان در محل حادثه ، شعله های آتش به سرعت گسترش پیدا کرد و تمامی نقاط این واحدمسکونی 60 مترمربعی را دربرگرفت.  

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد : آتش نشانان بلافاصله بعد از قطع جریان برق ساختمان با کشیدن دو رشته لوله آبدهی، کارخاموش کردن شعله های آتش را آغاز کردند. وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی توانستند درمدت زمان کوتاهی، این آتش سوزی را خاموش کرده و از سرایت آن به طبقه دیگر ممانعت به عمل آورند. فرمانده آتش نشانان با اعلام این که این حادثه مصدوم و محبوسی نداشت، تاکید کرد : علت وقوع حادثه و نیز میزان خسارات وارده هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه دردست بررسی است.م4 

 


عکس:روابط عمومی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117915