انجمن مدیران ساختمان

5385
نجات مردی میان سال هنگام سقوط ازساختمان چهار طبقه
تاریخ : 1398/1/22 14:8:0 کد خبر : 5385
مرد 40 ساله ای که برای تعمیر کولر به پشت بام رفته بود از طبقه چهارم ساختمان به پایین سقوط کرد اما میان زمین و آسمان معلق ماند و از این حادثه مرگبار جان سالم بدربرد.
نجات مردی میان سال هنگام سقوط ازساختمان چهار طبقه
به گزارش پایگاه خبری 125، شاهدان حادثه با دیدن صحنه این اتفاق، با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک کردند که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی بی درنگ آتش نشانان نجاتگر ایستگاه 1 در ساعت 16 روز گذشته به سوی محل حادثه در ، خیابان لاله زار ، کوچه برلن حرکت کردند.  

غلامرضا ارست، فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: یکی از کسبه که مردی 40 ساله بود، برای تعمیر کولر به بالای پشت بام ساختمان چهار و نیم طبقه مسکونی رفت که به دلیل نداشتن طناب حمایت ، به طور ناگهانی از پشت بام به پایین سقوط کرد اما وی از روی خوش شانسی بر روی سقف کاذب طبقه سوم افتاد و بین زمین و آسمان معلق ماند. وی افزود: آتش نشانان به هنگام رسیدن به محل حادثه، بلافاصله از داخل ساختمان به طبقه سوم رفته و به مصدوم که همچنان میان زمین و آسمان معلق مانده بود ، دسترسی پیدا کردند. ارست تصریح کرد: نجاتگران آتش نشانی با قرار دادن مصدوم بر روی برانکارد مخصوص آتش نشانی ،وی را با احتیاط از ساختمان پایین آوردند. این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: این شخص که از قسمت کتف و بازو دچار شکستگی و جراحت شده بود، بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

 وی گفت : درحال حاضر علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی قرار گرفته است .م5

 


عکس: روابط عمومی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117916