انجمن مدیران ساختمان

5398
نجات دو مرد جوان از میان شعله های آتش یک سوپرمارکت
تاریخ : 1398/1/27 13:46: کد خبر : 5398
آتش سوزی یک سوپر مارکت در خیابان خواجه عبدالله، با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از گسترش بیشتر آن در داخل این مغازه جلوگیری شد.
نجات دو مرد جوان از میان شعله های آتش یک سوپرمارکت
به گزارش پایگاه خبری 125، با شروع این آتش سوزی دو فروشنده مرد این واحد تجاری در میان دود و آتش بدام افتادند که توسط آتش نشانان نجات پیدا کردند.
بر اساس این گزارش، پس از تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام وقوع این آتش سوزی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 29 و 97 و گروه امداد نجات 13 به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 07:05 دقیقه صبح امروز به خیابان خواجه عبدالله، خیابان ابوذر غفاری شمالی روانه شدند.
بنا به اظهار رضا جغتایی رییس ایستگاه 29 آتش نشانی؛ یک فروشگاه موادغذایی(سوپر مارکت) که در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه مسکونی قرار داشت، در سپیده دم امروز دچار آتش سوزی شد.
وی با اشاره به گرفتار شدن دو فروشنده مرد جوان در آتش سوزی این فروشگاه، افزود: آتش نشانان بلافاصله با کشیدن لوله های آبرسانی و ایمن سازی محل حادثه، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول به وسیله یک رشته لوله آبدهی مشغول مقابله با آتش سوزی شدند و گروه دوم نیز به طور همزمان به جستجو و نجات محبوسین در این سوپرمارکت پرداختند.
رییس ایستگاه 29 سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: در جریان این حادثه دو فروشنده مرد که در داخل این سوپرمارکت و در میان دود و آتش گرفتار شده بودند، با کمک به موقع آتش نشانان نجات یافته و به محل امن هدایت شدند.
جغتایی با اشاره به این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی است، افزود: آتش نشانان با تلاش همه جانبه خود شعله های آتش را مهار و به طور کامل خاموش کرده و نیز از گسترش آن به قسمت های دیگر این فروشگاه جلوگیری به عمل آوردند.م2
عکس: حمیدرضا خانکشزاده


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117962