انجمن مدیران ساختمان

5407
فروشگاه لوازم تحریر در آتش سوخت
تاریخ : 1398/1/28 14:18: کد خبر : 5407
آتش سوزی فروشگاه لوازم تحریر و اقلام کادویی در میدان انقلاب، خسارت مالی بر جای گذاشت.
فروشگاه لوازم تحریر در آتش سوخت
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، ساعت 8:24 دقیقه امروز ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر مشاهده شعله و خروج دود از داخل یک مغازه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 118 و 40 را به ضلع جنوبی میدان انقلاب اعزام کرد.
علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک فروشگاه لوازم تحریر و کادویی در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه به مساحت تقریبی 20 متر مربع، دارای یک نیم طبقه با کاربری انبار لوازم تحریر، از قسمت انباری در نیم طبقه دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش هر لحظه در حال گسترش و سرایت به اطراف و طبقات بالاتر بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از لوله های آبدهی و نردبان دستی آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.
جبارزاده بیان داشت: نیروهای عملیات موفق شدند در کمترین زمان ممکن، شعله های آتش را خاموش و از گسترش و سرایت آن به طبقات بالا جلوگیری کنند.
گفتنی است: آتش نشانان پس از لکه گیری کامل آتش سوزی و تخلیه دود و تحویل محل به مالک در حضور عوامل انتظامی، به ماموریت خود پایان دادند.م5
عکس: -مصطفی باقری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117975